Atgal

Dažnai užduodami klausimai

Kviečiame plačiau susipažinti su mūsų veiklos specifika naudojantis DUK informacija.

[embed]https://youtu.be/mRuBKyqR1Bg[/embed]

Tarptautinės platformos

Kodėl mano profilyje nesimato visų mano įrašų?

Tai gali nutikti dėl keleto priežasčių:

  1. Išsiuntus įrašus, platformoje buvo automatiškai sugeneruotas naujas profilis tam pačiam pseudonimui. Informuokite mus (el. p. muzika@agata.lt), mes susisieksime su platformos turinio operatoriais ir pranešime apie klaidą;
  2. Jūsų pseudonimas sutampa su kito atlikėjo ir įrašai nukeliavo ne į tą profilį. Vėlgi – informuokite mus (el. p. muzika@agata.lt), mes susisieksime su platformos turinio operatoriais ir pranešime apie klaidą;
  3. Jūs dalyvaujate keliuose projektuose su skirtingais pavadinimais arba pakeitėte pseudonimą. Pavyzdžiui, iki šiol buvote žinomas pseudonimu Muzikantas1, tačiau naują įrašą išleidote persivadinęs į Atlikėjas1. Platformos nežino, jog tai yra tas pats žmogus kitu pseudonimu, o profilių siejimo pagal asmens vardą ir pavardę jie tiesiog nesiūlo. Tokiu atveju galime pasiūlyti arba pakeisti senesnių įrašų pseudonimą į naująjį, arba turėti du atskirus profilius;
  4. Dalyvavote kito atlikėjo įrašuose, tačiau jų Jūsų profilyje nėra. Taip gali nutikti dėl neteisingai pateiktų metaduomenų. Jums reikėtų susisiekti su įrašus kėlusiais asmenimis ir paprašyti, kad Jūsų pseudonimą pridėtų prie įrašo atlikėjų ir išsiųstų duomenų atnaujinimą platformoms.