Šeštadienį įvyko trečiasis AGATA kuruojamų jaunųjų muzikos mokytojų susitikimas, kuriame toliau ieškojome sprendimų, kaip pagerinti muzikos pamokų kokybę Lietuvos mokyklose. Jaunos, entuziastingos ir žingeidžios muzikos pedagogės diskusijoje su Vytautu Bikumi ir Justinu Jaručiu dalijosi savo patirtimi ir ieškojo atsakymų į klausimus, kaip padaryti muzikos pamokas aktualias, patrauklias ir įtraukias. Kaip su mokiniais ne tik muzikuoti, bet ir kalbėti apie muziką, stiprinti jų pasitikėjimą savimi renkantis susijusias profesijas. Ankstesniuose susitikimuose jaunosios mokytojos tobulino viešo kalbėjimo, įtaigos įgūdžius. Aptarė kaip mokyti vaikus kūno ir balso išlaisvinimo prieš pasirodymus. Diskutavo apie drausmės ir elgesio problemas klasėje bei kolektyve ir kaip jas spręsti.
Šis seminarų ciklas – pirmasis etapas įgyvendinant AGATA Tarybos inicijuotą AGATA Jaunųjų muzikos mokytojų mentorystės programą. Pirmajame programos etape dalyvauja 5 jaunosios muzikos pedagogės Martyna Domarkaitė, Greta Gustaitė, Monika Keblaitė, Deimantė Jankūnaitė, Lina Poškytė. Jos iki 2020 m. rugsėjo seminaruose su įvairiais specialistais siekia įgyti trūkstamų žinių bei įgūdžių muzikos pamokoms su įvairaus amžiaus mokiniais, kartu rengia informacinę medžiagą tolesniems Mentorystės programos etapams. 2020-2021 mokslo metais į šią Mentorystės programą įtrauksime naujus pradedančiuosius muzikos pedagogus, ieškosime efektyviausių priemonių padėti jiems būti svajonių mokytojais, o muzikos pamokoms – svajonių pamokomis.
Ačiū Vytautui Bikui, Justinui Jaručiui ir entuziazmu švytinčioms mokytojoms už dar vieną produktyvų susitikimą siekiant daugiau ir geresnės muzikos mūsų vaikams.